Adres: Maslak Mah. Akasya Sk. Eclipse C Blok No:2 Maslak/İstanbul

Aşılama ve Aşı Takibi

asi-takibiKliniğimize gelen hastaların bütün bilgilerini aşı kayıt sistemimize kaydederek randevunuzdan bir gün önce sizi bilgilendiriyoruz. Hayvan sağlığını korumak ve hastalıkların yayılmasını önlemek için aşılama önemli uygulamadır. Kedi ve köpekler için mutlaka yapılması gereken çekirdek aşıları ve zamanlarını aşağıdaki aşı takvimimizden görebilirsiniz.

Köpeklerin Olması Gereken Temel Aşılar

Köpeklerin olması gereken temel aşılar arasında DHPP/DHLPP (Epileptiform Boğmaca, Adenovirüs, Parvovirüs, Parainfluenza) bulunmaktadır. Bununla birlikte köpeklerin kuduz aşısı olması da gerekmektedir. Köpek gribi, Lyme Hastalığı aşıları gibi isteğe bağlı aşılar da bulunmaktadır, bu aşılar temel aşılar olmamakla beraber köpeklerin bu aşıları da olması sağlıklarını tehlikeye atmalarını önleyecektir.

Kedilerin Olması Gereken Temel Aşılar

Kedilerin de aynı köpekler gibi olması gereken temel aşılar vardır. Bu aşılar FVRCP, FeLV ve Rabies aşılarıdır. Bu aşılar dışında isteğe bağlı olarak FIP aşısı, Kedi Öksürüğü aşısı ve Chlamydophila felis önerilmektedir.

Kedi / Köpek6. Hafta7. Hafta8. Hafta9. ve 10. Hafta10. ve 11. Hafta11. ve 12. Hafta13. Hafta
köpek   içinParazit MücadelesiKanlı İshal Aşısı,
Gençlik Aşısı